FITTFAZÉK

Fagyi he­lyett ezt edd, ha di­é­tá­zol

Ezt az egy­szerű édes­sé­get könnyen el­ké­szít­he­ted, és a leg­jobb benne, hogy az egész csa­lád imádni fogja.

5 perc alatt, és csupán 4 hozzávalóbólösszedobhatod a nyár legsikeresebb desszertjét, a csokis-banános fagyasztott joghurt szeletet.Alacsony cukortartalmú, diétás finomság.

Fotó: Pinterest
EZEKET OLVASTAD MÁR?

HOZZÁVALÓK:

  • 500 g/ 2 csésze zsíros joghurt (az alacsony zsírtartalmú joghurt ehhez a recepthez nem illik, túl vizes)
  • 1 evőkanál diétás édesítő
  • 4 ek kakaópor (natúr, édesítés nélküli)
  • 2 érett banán

ELKÉSZÍTÉS:

1. Egy tálban keverd össze simára a joghurtot, édesítőt, kakaóport.

2. Vágd vékony szeletekre a banánt.

3. Egy lapos tálat bélelj ki sütőpapírral. Öntsd bele a joghurtoskeverék felét. Teríts rá egy rétegben banánszeleteket, és vond be a maradék joghurtos öntettel. A tetejére oszd szét a megmaradt banánszeleteket.

4. Tedd fagyasztóba 2-3 órára, vagy egy egész éjszakára.

Fotó: Pinterest

5. Vedd ki a mélyhűtőből, és törd darabokra.

Eközben a címlapon

6. Azonnal fogyasztható. A megmaradt falatkákat tedd egy mélyhűtő zacskóba. Akár 2 hónapig is eltartható.

Tipp:

Még tovább gazdagíthatod tört olajos maggal, csokoládé chips-szel.