DIÉTA

Ezt az egyet vál­toz­tasd a ká­vé­don, és könnyebb lesz a fo­gyás!

Biz­to­san hal­lot­tad már, hogy elég kis dol­go­kat át­ala­kí­tani az ét­ren­ded­ben, és máris ta­pasz­tal­ha­tod az ered­mé­nye­ket. Egy új ku­ta­tás most iga­zolja is, mi­lyen fon­to­sak ezek az apró, napi szo­ká­sok.

Az Amerikai Rutgers University kutatói az egyetem területén található fánkozó vendégeit figyelték meg heteken keresztül: azokat hasonlították össze, akik sima, illetve light tejeskávét ittak. A kísérlet következő, 10 napos fázisában pedig arra kérték a fánkozó alkalmazottait, hogy annak, aki tejeskávét kér, ajánlják fel a light változatot is lehetőségként. A tejeskávé-kedvelők fele light, zsírmentes változatot kért, amikor felajánlották neki.

Fotó: Pinterest

Ez pedig igenis sokat számít, különösen, ha a cukrot is kifelejted az italból, és a mellé kért fánkot vagy más sütit is elhagyod, hogy ne hintáztasd a vércukorszintedet: a kutatók szerint évente fél-egy kilót is érhet, ha a tejeskávét light változatban fogyasztod.Ha pedig az étrended más részeire is kiterjeszted ezt a szemléletet, hamar tapasztalhatod, hogy sok kicsi igenis sokra megy.

EZEKET OLVASTAD MÁR?