DIÉTA

Ez a 6 nasi meg­hosszab­bítja az éle­te­det

Va­lami nas­sol­ni­va­lóra vágysz és nem sze­ret­nél bűn­tu­da­tot érezni a diéta alatt? Ha eze­ket a rág­csá­kat fo­gyasz­tod, egész­sé­ge­sebb le­szel, mint va­laha.
címkék:
  • Szerző: A

Ropogtass naponta egy maroknyi (25 gr) diófélét és hosszabb életű leszel. Egy amerikai tanulmány megállapította, hogy azok, akik 30 éve minden nap fogyasztanak dióféléket, ellenállóbbak a betegségekkel szemben és tovább élnek, mint azok, akik ezt nem teszik.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Legyen az mogyoró vagy dió, mandula vagy pisztácia, kesudió vagy pekán  - a növényi magvak ropogtatása megéri! Nyersen és ne sózva fogyaszd őket - aszalt vagy friss gyümölcsök mellé!

1. Igazi energiabombák

A diófélék egészséges zsírokat tartalmaznak. Zsírtartalmuk 35-70 % között van, de ez semmi esetre sem ok arra, hogy ne ropogtasd őket, épp ellenkezőleg.  A mogyoró  68 %-a egészséges, telítetlen zsírsav.

2. Teltségérzetet okoznak

Mivel gazdag élelmi rostokban, ezért az emésztés során hosszan elidőzik a gyomorban. Az ember úgy érzi, hogy diófélék fogyasztása után sokáig nem éhes. Elnyomja az éhségérzetet. Több tanulmány pedig azt is bebizonyította, hogy lehetetlen hízni tőlük.

3. Védik a szívet

A diófélék fogyasztása javítja a kolaszterin-értékeket. Az ún. LDL-koleszterinszintet csökkenti, így megóvja a szív koszorúereit.

4. Csökkentik a béldaganatok gyakoriságát

A különböző béldaganatokat civilizációs betegségeknek is nevezik. Egyél minél gyakrabban mogyorót, diót, hogy csökkentsd testedben a daganatok kialakulásának kockázatát!

Eközben a címlapon

5. A 2-es típusú diabetesz megakadályozásában segítenek

Ha már cukorbeteg vagy, a diófélékkel csak jót tehetsz magadnak. Ha a szénhidrát egy részét diómix formájában fogyasztod, könnyebben tudod megfelelő szinten tartani a vércukrodat.

6. Megakadályozzák a túlsúly és az epekő kialakulását

Almás-áfonyás-pekándiós saláta avokádóval és mandarinnal

Ha gyümölcsökkel-salátákkal kombinálod őket, kiváló és laktató fogásokat varázsolhatsz pillanatok alatt az asztalra!

címkék: