DIÉTA

Bru­tá­li­san fel­pör­geti a zsír­ége­tést a fa­hé­jas fel­hő­pa­la­csinta

Tö­ké­le­tes vá­lasz­tás reg­ge­lire vagy akár dél­utáni desszert­ként ez a pil­le­könnyű pa­la­csinta. Pil­la­na­tok alatt el­ké­szül, és hamar be­in­dítja a zsír­bon­tást, rá­adá­sul is­teni finom!

Az egyik legkedveltebb reggeli finomság a palacsinta,  persze ha diétázol, akkor nem árt csínján bánni vele. Ellenben ha szénhidrát-csökkentett alapanyagokból készíted el, akkor bátran eheted szigorú diéta alatt is.

EZEKET OLVASTAD MÁR?
A legújabb felhőmódszer szerint készült palacsinta pedig még a fogyásban is segítségedre lesz,hiszen tésztájából a hizlaló cukor és a liszt szigorúan kimaradt!

Hozzávalói közt magas fehérjetartalmú fogyókúrás italpor, a zsírbontást köztudottan előmozdító fahéj, illetve felvert tojáshab szerepel.

Pillekönnyű és garantáltan karcsúsító desszerted lesz!

Apropó! Ezt a palacsintát nem szépségéért szeretjük! Hanem azért, mert finom és hatásosan segíti a fogyást!

Fahéjas felhőpalacsinta

Hozzávalók:

  • 3 tojásfehérje
  • 3 ek. Update1 Vaníliás Shake por
  • 1/2 tk. fahéj
  • 10 csepp Lovely Sweet édesítő
  • kevés kókuszzsír a sütéshez

Elkészítés:

Eközben a címlapon

1. Keverd össze a hozzávalókat egy kis tálban vagy turmixgépben.

2. A felmelegített serpenyőt kókuszolajjal kend be és oszlasd el benne a tésztát. A fent írt mennyiség négy adagra elegendő.

3. Süsd egyenként 10-20 másodpercig mindkét oldalán a tésztát.

Fotó: Pinterest

Így néz ki közelről:

Fotó: Pinterest

Illatában a fahéj erősen dominál, valami isteni! A tészta ízében is ezt érezheted, s bár a zsírbontó hatás kedvéért jóval több fahéjat kell használni a szokásosnál, nem lesz tőle zavaróan csípős a palacsinta.

Tetejére görög joghurtot, natúr tejszínhabot, esetleg egy kis gyümölcsöt rakhatsz.

Fotó: Pinterest

Isteni finom!